dear bloggie,
saya sangat lah bertuah kerana pada hari ini saya telah diajak berbual oleh seorang manusia yang TELAH membuka satu kedai dia.
beliau mengelarkan "KEDAi" beliau dengan nama yang sangat glamour :
- nabil smith!-
dengan bunyi yang mcam2 percaya saya pun mengupdate blog tentang kedai idamannnye. tibetibe saya nak tergelak sebab beliau mengidamkan sesuatu yang luar dari biasa.
pada kebiasaanye beliau jarang mengidamkan sesuatu yang lebih2. tapi kali ini dia mcm dah jadi semakin bengong.
haha., :D

eh2. kembali kepada mood percayakan nabil ye semua.
beliau sangat baik hati untuk mengambil pekerja ye.
kreteria yaang dimahukan adalah seperti berikut.
one : mesti lah warganegara malaysia. bangladesh mari xmau ar..
two : borang hendaklah diambil sebelum tarikh tutup. bile tarikh tutup, tanye nabil.
tiga : kamu mesti lah pandai mengdesign sesuatu. nak tau ape bndenye, tnye nabil lagi.
empat : anda mestilah reti memahami bahasa nabil yang kadang2 menggunakan bahasa sanskrit yang sukar difahami dalam pertuturan seharian.
lima : dah la. x banyak sgt syarat nak jadi pekerja nabil smith tu. jumpe je dia. cakap macam ni : "wahai nabil yang kacak(sambil muntah), bleh tak saya nak kje dengan company awak.."

sekian terima kasih. itu sahAja untuk kali ini. :D

0 comments:

Post a Comment