ahah., halo people.
sikit sahaja lagi kita Akan cuti. yehai.! sgt hebat lah.tidak sabar rasanye mahu bercutikan diri.
(aha! my language is nO!)
then tibe masanye juga untuk kita rakyat2 jelata untuk memonteng kan diri hari ini. hari khamis. ! kerana ingin mengescapekaN dri dari melihat wajah manis dan berseri mama parasakhty!.
just a little nonsense by me..
just like to wish all of u. selamat holiday.
oh ye ! maaf dipinta jika saat sebelum cuti. kita sering bergaduh.bertekak.berboom bombastik. bertidak bertegursapa. bermasam muka.berhutang.? bertiru semasa exam. dan bermacam2 lagi ber- ney. ! haha.,
erm. just a little bit of confiusi. mengapa kah cuti itu sangat sekejap. oh tidak ! kalau cuti lme2 skett dan meannye spm ditangguhkan untuk dua bleas ratus tahun akan datang. wwahh! gler best doh!
dan itu phase yang sangat saya mau tulis untuk dua weeks ago. and finally i luahkannye today. in this post.
thanks god.!
fatiN! please ya update blog sepanjang ketiadaan saya semasa holiday dan semasa waktu akan datang. ohoh pada awek mereka2 yang masih ada exam hari ni. maaf tiada sokongan dari ramai pelajar 5sc2. !kami busy di ruamah masing2 so malas mau ke skolah.
(aha ! konon macam them itu keSah kan?mmg tidak lah)

then next story. saat cuti. the extra class. wish all of u akan rajin untuk datang. evEn i pun sangat malas. huda and danny the cousin2 itu. jgn nak asyik dating. u all datang class. paham?
dan..
ada story nak post just now actully. tapi skrg i sudah lupa coz my kaki kebas. (oh ada kena mengena ke?)
just malas mau taip2. tangan sudha lenguh. mau siap. !
arios amigos.!

thenursyafira.!
the leader

0 comments:

Post a Comment